Algemene voorwaarden updaten
Indien uw huidige algemene voorwaarden een update nodig hebben, dan voeren wij een controle uit op de algemene voorwaarden en passen uw algemene voorwaarden aan zodat de algemene voorwaarden weer up-to-date zijn. Het updaten van algemene voorwaarden houdt o.a. in het in overeenstemming brengen van de algemene voorwaarden met de wet, al uw bedrijfsactiviteiten en uw werkwijze.
Prijs algemene voorwaarden updaten: vanaf € 399,-
Wilt u uw huidige algemene voorwaarden laten updaten door een specialist, dan stuurt u uw algemene voorwaarden via de e-mail of via het onderstaande formulier naar ons toe. Graag ontvangen wij daarbij een omschrijving van uw bedrijfsactiviteiten en/of een verwijzing naar uw website.
Wanneer moet ik mijn algemene voorwaarden laten updaten?
Het is belangrijk dat de inhoud van uw algemene voorwaarden niet in strijd is met de wet en aansluit bij de werkzaamheden die uw bedrijf uitvoert en bij de afspraken die u maakt met uw afnemers. Derhalve dienen algemene voorwaarden o.a. geüpdatet te worden indien:
- De algemene voorwaarden verouderd zijn en daardoor niet meer in overeenstemming zijn met de wet; en/of
- Uw bedrijfsactiviteiten zijn gewijzigd of uitgebreid; en/of
- De werkwijze binnen uw bedrijf is gewijzigd; en/of
- De afspraken met afnemers zijn gewijzigd; en/of
- Uw verzekeraar (nieuwe) eisen stelt aan uw algemene voorwaarden;
- Uw algemene voorwaarden niet meer aansluiten bij de praktijk.
Het updaten van algemene voorwaarden zorgt ervoor dat uw bedrijf volledig is beschermd en dat de algemene voorwaarden (of delen daarvan) niet vernietigd kunnen worden omdat een bepaling in strijd is met de wet.
Offerte aanvragen updaten algemene voorwaarden
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google Privacybeleid en Servicevoorwaarden zijn van toepassing.
Nadat wij uw offerteaanvraag inclusief uw huidige algemene voorwaarden hebben ontvangen, sturen wij u zo spoedig mogelijk een vrijblijvende offerte voor het updaten van de algemene voorwaarden. De offerte bevat de vaste prijs en levertijd om uw algemene voorwaarden in orde te maken.
Werkwijze algemene voorwaarden updaten
De jurist die de algemene voorwaarden zal updaten is mr. Mirjam Geuze. Voordat een aanvang wordt gemaakt met het updaten van uw algemene voorwaarden, wordt telefonisch contact met u opgenomen om meer informatie te vergaren over uw bedrijf en om uw wensen ten aanzien van de algemene voorwaarden te bespreken. Daarna worden uw algemene voorwaarden geüpdatet. Dit betekent dat uw algemene voorwaarden volledig worden gecontroleerd. Vervolgens worden de algemene voorwaarden aangepast en uitgebreid. Het is mogelijk dat wijzigingen worden aangebracht in de structuur van de algemene voorwaarden, bijvoorbeeld in de volgorde van de artikelen, ter bevordering van de leesbaarheid en ter verduidelijking van de algemene voorwaarden.
Levering nieuwe versie van de algemene voorwaarden
De nieuwe versie van de algemene voorwaarden wordt via de e-mail in een Word-document naar u gestuurd. De factuur wordt achteraf bij de levering gestuurd. Op uw verzoek geven wij kosteloos uitleg over de wijzigingen die zijn doorgevoerd in de algemene voorwaarden. De prijs voor het updaten van de algemene voorwaarden is inclusief correctieronde. Mocht u nog aanpassingen wensen in de geüpdatete algemene voorwaarden, dan worden die aanpassingen kosteloos verwerkt.
Vragen over updaten algemene voorwaarden?
Heeft u vragen over het laten updaten van uw algemene voorwaarden, dan neemt u vrijblijvend contact met ons op. Wij voorzien u graag van meer informatie over het updaten van uw algemene voorwaarden.
- Kwaliteit
- Maatwerk
- Garantie
- Ervaring