Ja, ik wel een SLA laten opstellen
Voor het opstellen van een Service-Level-Agreement hebben wij in eerste instantie de volgende gegevens nodig:
- Uw bedrijfsgegevens;
- Een omschrijving van de dienst waarop de Service-Level-Agreement van toepassing is;
- De eventuele kosten die aan de klant in rekening worden gebracht.
Deze gegevens kunt u geheel vrijblijvend via de e-mail naar ons sturen of telefonisch 0516 – 427298 aan ons kenbaar maken. Vervolgens sturen wij een offerte voor het opstellen van de Service-Level-Agreement.
Werkwijze SLA opstellen
Nadat u ons de opdracht heeft verleend voor het opstellen van de Service-Level-Agreement, wordt telefonisch contact met u opgenomen om de afspraken, die u in de Service-Level-Agreement wilt hebben, te bespreken. Daarna stellen wij de Service-Level-Agreement op en wordt de Service-Level-Agreement via de e-mail naar u gestuurd. Wilt u nog wijzigingen in de geleverde Service-Level-Agreement, dan worden deze kosteloos verwerkt.
Inhoud van een SLA
In de Service-Level-Agreement wordt opgenomen op welke dienst(en) en/of software de Service-Level-Agreement betrekking heeft en de werkzaamheden die binnen de Service-Level-Agreement vallen. Ook kunnen reactietijden en oplostijden in de Service-Level-Agreement worden verwerkt en op welke wijze(n) een incident gemeld kan worden. De reactietijden en oplostijden kunnen verschillen per prioriteit die aan het incident wordt gegeven. In een Service-Level-Agreement kan ook staan dat ondersteuning wordt verleend bij het gebruik van de dienst(en) en/of software.